درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 11:41   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26735صفحه نخست » چهارشنبه، 19 آبان 1395 - 11:51
عذرخواهی تمام ‏صفحه سامسونگ در روزنامه ‏های آمریکا درباره گلکسی نوت۷
گلکسی نوت۷ روزگار سامسونگ را تیره و تار کرد و سامسونگ خود را به آب و آتش می‏زند تا آبروی رفته خود را باز یابد، به همین دلیل شاهد انتشار عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی‏ نوت ۷ به صورت تمام صفحه‏ در سه روزنامه اصلی آمریکا هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گلکسی نوت۷ روزگار سامسونگ را تیره و تار کرد و سامسونگ خود را به آب و آتش می‏زند تا آبروی رفته خود را باز یابد، به همین دلیل شاهد انتشار عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی‏ نوت ۷ به صورت تمام صفحه‏ در سه روزنامه اصلی آمریکا هستیم.

 

گلکسی نوت ۷ تمام اعتبار و آبروی چندین و چند ساله سامسونگ را در عرض یکی دو ماه بر باد داد، این گوشی بلایی بر سر سامسونگ آورد که مدیران طراز اول این شرکت در جلو خریداران به نشانه عذرخواهی تا کمر خم شدند. از طرف دیگر کارشناسان بر این باور هستند که آب رفته به جوی را به این راحتی‌ها نمی‏توان بازگرداند و سامسونگ راه درازی برای به‌دست آوردن دل مشتریان خود در پیش رو دارد. به همین دلیل پس از سجده نمادین مدیران سامسونگ برای به‌دست آوردن دل مشتریان چینی، سامسونگ نیم نگاهی هم به بازار خوبِ خود در آمریکا انداخته است تا با انتشار عذرخواهی تمام صفحه در سه روزنامه اصلی آمریکا، دل هواداران آمریکایی خود را نیز به‌دست آورد. روزنامه‏‏ های واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز که سه روزنامه اصلی آمریکا به حساب می‏آیند، این روزنامه‏ های پرتیراژ روز دوشنبه میزبان انتشار عذرخواهی تمام صفحه‏ای از جانب سامسونگ بودند.

در این عذرخواهی که سامسونگ آن‌را برای کاربران انگلیسی زبان خود منتشر کرده بود، ‏ گِریگوری لی، مدیر واحد سامسونگ در آمریکای شمالی از مشکلاتی که گلکسی نوت ۷ برای کاربران به بار آورده بود، اظهار ندامت کرد. سامسونگ در متن این عذرخواهی متذکر شد که کیفیت بالای کالا و حفظ امنیت کاربران، اولویت اصلی این شرکت است، اما شوربختانه باید گفت سامسونگ اخیرا به خوبی نتوانسته‏ از انجام این وظیفه سربلند بیرون آید و بابت این کوتاهی، صمیمانه از کاربران عذر می‏خواهد، سامسونگ تاکید کرد تا دوباره گلکسی نوت ۷ را بررسی خواهد کرد، در این بررسی، سخت ‏افزار، نرم‏ افزار، فرآیند تولید و ساختار کلی باتری گوشی با دقت بیشتر زیر نظر گرفته می‏شود تا پاسخ‏های مناسبی برای دلیل خرابی گلکسی نوت ۷ را در اختیار کاربران قرار دهد.

سامسونگ در عذرخواهی رسمی خود به نوعی به فراخوان ماشین‏های لباسشویی معیوب این شرکت در آمریکا هم اشاره کرد و از کاربران برای پشتیبانی و حمایت سامسونگ تشکر کرد. در نهایت هم متن عذرخواهی سامسونگ با عبارت ما عمیقا متاسفیم و امضای مدیر واحد آمریکای شمالی سامسونگ پایان یافت. در مجموع باید گفت تجربه نشان داده است در این زمینه کاربران حافظه بلندمدت ندارند و این موارد را زیاد به دل نخواهند گرفت، با این حساب بدون شک با عرضه چند محصول چشمگیر و شایسته، اقبال عمومی و اعتماد کاربران به سامسونگ باز خواهد گشت.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3907

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد